English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SSRS: איך לגשת לתא בודד בטבלה.

 

שלום לכם,

לפעמים בעת בניית דוחות ב SSRS נרצה לגשת לתא בודד ולא לשדה כפי שאני מורגלים.

שלא כמו באקסל מייקרוסופט דאגו שהדרך לגשת לתא בודד ב SSRS תהיה לא אינטואיטיבית ובדיוק בשביל זה אני כאן.

ראשית כדי לגשת לתא  מסוים עלינו לדעת את שמו, על כן ניגש למאפיינים שלו:

image

 

את השם שלו ניראה בשדה NAME, כמובן שנוכל לשנות את השם במידה ואנחנו רוצים לתת משמעות לתא.

image

 

בשלב האחרון נוכל לגשת לתא מכל תא אחר בדרך הבאה:

ReportItems![Text Box name].Value

שימו לב שאת [Text Box name] עליכם להחליף בשם התא, כך שהוא יראה בצורה הבאה:

ReportItems!Rev4.Value

כמובן שניתן לבצע בדרך זאת חישובים בכל דרך שתרצו.

 

להת' בפעם הבאה,

חיים.

2 תגובות:


  1. Hello would you mind sharing which blog platform you're working with? I'm looking to start my own blog soon but I'm having a hard time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for something unique. P.S My apologies for being off-topic but I had to ask! gmail log in

    השבמחק
  2. It's meant to safeguard your lender in case you stop making payments or default on your own mortgage. mortgage calculator While things may change during the entire years, our dedication for your requirements never does. mortgage payment calculator

    השבמחק